İran’ın başta Kerec ve Burucerd kentleri olmak üzere çok sayıda bölgesinde halk, ABD ve İsrail tarafından gerçekleştirilen saldırılara karşı bugün de sokaklara çıktı. İranlılar ellerinde ülke bayrakları ve çeşitli pankartlarla yürüyüş yaparak saldırıları protesto etti.

Vance'den İran'a "Bir telefon uzağınızdayım" mesajı
Vance'den İran'a "Bir telefon uzağınızdayım" mesajı
İçeriği Görüntüle

Yerel kaynaklar, protestoların barışçıl bir şekilde gerçekleştiğini, ancak kent merkezlerinde güvenlik önlemlerinin artırıldığını aktardı. İran’daki bu gösteriler, ABD-İsrail saldırıları başladığı günden bu yana hız kesmeden devam ediyor. İran halkının tepkisi ve kararlılığı, savaşın en önemli verilerinden biri olarak öne çıkıyor.