İsrail basını, İran'a yönelik ABD destekli saldırıların iki daha sürebileceğini yazdı. Söz konusu haberlerde; "İsrail ordusu, İran’a saldırıları en az 2 hafta daha sürdürmeyi planlıyor" ifadeleri yer aldı. İsrail medyası, saldırıların öncelikli hedefinin İran’ın askeri altyapısı ve füze rampaları olduğunu aktardı.

Geçtiğimiz günlerde saldırılara ilişkin bir açıklama da İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu'dan gelmiş, Netanyahu, saldırıların birkaç hafta sürebileceğini ancak uzun yıllara yayılmayacağını söylemişti.

İran: ABD ürünleri satın alma zorunluluğumuz yok
İran: ABD ürünleri satın alma zorunluluğumuz yok
İçeriği Görüntüle

İsrail Savunma Kuvvetleri yetkilileri ise kara birliklerinin şu aşamada harekete geçirilmesinin öngörülmediğini belirtti.