Atina’daki organizasyonda yaşanan sorunların kendilerini derinden üzdüğünü belirten Ciritci, takımını desteklemek için tribünlere gitmeye çalışan birçok taraftarın ciddi mağduriyet yaşadığını ifade etti. Taraftarların salon girişlerinde bekletildiğini, bazı kişilerin ailelerinden ayrı kaldığını ve bilet sahibi olmalarına rağmen koltuklarına ulaşamadığını söyleyen Ciritci, “Hiçbir taraftarımız bunu hak etmedi” dedi.

Yaşanan süreçle ilgili özeleştiri yapmaktan kaçmayacaklarını vurgulayan Ciritci, Avrupa’nın en büyük basketbol organizasyonlarından biri olan Avrupa Ligi’nde bu ölçekte sorunlar yaşanacağını öngöremediklerini belirtti. Eksikleri gizlemeyeceklerini dile getiren Ciritci, kulüp olarak sorumluluklarının farkında olduklarını kaydetti.

Fenerbahçe taraftarının emeğini ve hakkını savunacaklarını söyleyen Ciritci, yaşanan mağduriyetlerle ilgili tüm yasal süreçlerin takip edileceğini açıkladı.

Demokratik Kongo Cumhuriyeti Milli Takımı karantina sonrası ABD’ye ulaştı
Demokratik Kongo Cumhuriyeti Milli Takımı karantina sonrası ABD’ye ulaştı
İçeriği Görüntüle

Ciritci, “Bu sevdayı da bu emeği de sahipsiz bırakmayacağız. Fenerbahçe taraftarını asla yalnız bırakmayız” ifadelerini kullandı.