Müdürlükten yapılan açıklamada, zirve süresince vatandaşların sağlık hizmetlerine erişiminde herhangi bir aksama yaşanmaması için gerekli tüm planlamaların tamamlandığı belirtildi.
Açıklamada, “NATO Zirvesi süresince Ankara'daki tüm sağlık tesislerimizde hizmet sunumu normal işleyişiyle tam kapasite devam edecektir. Acil servisler, ameliyathaneler, yoğun bakım üniteleri, yataklı tedavi hizmetleri ve acil müdahale gerektiren tüm sağlık hizmetleri kesintisiz olarak sürdürülecektir.” ifadelerine yer verildi.
Şehir içi ulaşımda oluşabilecek yoğunluk ihtimaline karşı Merkezi Hekim Randevu Sistemi (MHRS) planlamalarında da gerekli düzenlemelerin yapıldığı aktarıldı. Bu çalışmalarla vatandaşların sağlık hizmetlerinden kesintisiz yararlanmasının hedeflendiği kaydedildi.
Açıklamada ayrıca, NATO Zirvesi gibi uluslararası organizasyonlar kapsamında alınan tedbirlerin olağan ve uluslararası standartlara uygun uygulamalar olduğu vurgulandı.




