Spor

Uğurcan Çakır’dan Dünya Kupası'nın ardından özür mesajı

A Milli Takım kalecisi Uğurcan Çakır, ABD galibiyetine rağmen 2026 Dünya Kupası'na grup aşamasında veda edilmesinin ardından yayımladığı mesajda, Türk halkından özür diledi. Tecrübeli file bekçisi, milli formayla daha büyük başarılar için çalışmaya devam edeceklerini vurguladı.

A Milli Erkek Futbol Takımı'nın kalecisi Uğurcan Çakır, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'nda ABD karşısında alınan 3-2'lik galibiyetin ardından sosyal medya hesabından duygusal bir paylaşım yaptı.

Milliler, grubun son maçında ABD'yi 3-2 mağlup ederek turnuvaya galibiyetle veda etti. Los Angeles Stadı'nda oynanan karşılaşmada Türkiye'nin gollerini Arda Güler, Orkun Kökçü ve uzatma dakikalarında Kaan Ayhan kaydetti.

Karşılaşmanın ardından açıklama yapan Uğurcan Çakır, Dünya Kupası'na erken veda etmenin üzüntüsünü yaşadıklarını belirterek taraftarlardan özür diledi.

Milli kaleci paylaşımında şu ifadeleri kullandı:

“Bu noktaya gelebilmek için çok çalıştık, çok emek verdik, çok mücadele ettik. Ancak demek ki bir yerlerde eksik kaldık, hatalar yaptık ve 24 yıl sonra katıldığımız bu turnuvaya erken veda ettik.”

"İçtenlikle özür diliyorum"

Turnuvaya beklenenden erken veda etmenin kendileri için büyük bir hayal kırıklığı olduğunu ifade eden Çakır, desteklerini esirgemeyen taraftarlara teşekkür ederek şu sözleri kullandı:

“Bunun üzüntüsünü tarif etmek gerçekten çok zor. Bizi 7'den 70'e destekleyen, dualarıyla ve sevgisiyle yanımızda olan ülkemizin her bir ferdinden içtenlikle özür diliyorum.”

ABD karşısında alınan galibiyetin önemli olduğunu ancak hedefledikleri noktaya ulaşamadıklarını vurgulayan tecrübeli file bekçisi, milli takımın geleceği için mücadeleyi sürdüreceklerini belirtti.

Çakır, mesajını şu ifadelerle tamamladı:

“Bugün turnuvaya bir galibiyetle veda edebilmek için sahada elimizden gelen her şeyi yaptık ve bunu başardık. Bu forma için, bu bayrak için daha iyisini başarmak adına her zaman daha çok çalışmaya devam edeceğiz.”